onsdag 8 april 2009

Längesen

Hej alla!!

Nu är det längesen jag skrev här..
Inte bra, Angelina, ta dig i kragen!! =)

Ska strax iväg till jobbet....... igen ......
Har blivit lite mer jobb det sista..
1 april gick jag upp till 75% så nu får vi se hur det går..
Känns just nu som om jag inte gör annat än jobbar..
Men det blir väl bättre med tiden!

Längtar till nästa torsdag...
Det är då det händer.. =)
Mitt namn skrivs för evigt på min arm..

Nä nu ska jag iväg till jobbet,
till alla glada påskmatshandlare...


Tjoflöjt med er!!

4 kommentarer:

Josefina sa...

Vad spännande!
Lycka till med armen!

Kramiz

Angelina sa...

hehe..! tackar =)

Hemmet Är Min Borg sa...

oooj ja de var på tiden ,tid de tar här, ja spännande me armen hahaha, o du får se om de går med mera tid ja, de kanske inte gör de heller , men vi hoppas att de går
tingeling kraaaaam

Nanen sa...

Många påskkramar på dig vännen och hoppas det går bra med jobbet och gadden....