tisdag 1 december 2009

Mary Kay


Nu har jag många tankar angående att starta med Mary Kay..

Vad är det kanske ni undrar?!

Jo, det är ett märke med olika hudvårdsprodukter, make up mm.
Inget är testat på djur!
Jag har precis blivit introducerad i detta och
tycker redan att produkterna är kanon!

Huden känns annorlunda redan efter första gången
så jag kommer definitivt att börja använda Mary Kay!!
Så nu funderar jag på att starta själv med "klasser" och försäljning av detta!
Men mitt dilemma är att få ihop folk att hålla
klasser för och kunna sälja varor och få det gå runt..
Men alla säger att det är inga problem att hitta kunder, så jag får lita på det..
Imorrn ska jag ge mitt beslut till U om hur jag vill
göra och just nu lutar det åt att köra igång..
Så vad ni ska göra är att ha mig i åtanke om ni vill köpa eller prova produkterna! =)


Tänk, tänk, tänk =)

(Tänkvärda ord från en klok gammal björn)

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ooj,tycker verkligen att du ska testa detta, jag köper vet du, o kan hjälpa dig med folk om du vill ,jag vill helt klart testa detta,
kan va en rolig grej
kram

Elin sa...

Jag tycker du ska dra ihop en klass med ett gäng hemma :) Jag kommer! Du kanske inte säljer så mkt, men du kan introducera det o kanske sälja ngt litet =) Typ lipbalm eller foundation ;)