fredag 30 januari 2009

Fredag

Så, fredag idag då..
Gick upp för att gå till jobbet kl 07.00.
Skulle plocka med godis hela dagen och så blev det oxå..
Snacka om att vara lite trött på godis, men bara lite =)

Sen bar det iväg till frisören för en lite finjustering på min frisyr
som senast blev klippt strax innan sommaren, blev nöjd!

Just nu väntar jag på att min lasange i ugnen ska bli klar.
Ska nämligen iväg till min moster och hennes kille för att se på "mamma mia",
har ju inte sett den än, fy skam på mig...

5 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ooj hoppas filmen var bra, så du har klipps dig nu, de behövs här med , växer så fort , :)

Anonym sa...

Filmen var kanon, helt värd att se på flera gånger!! Låtarna får en helt annan betydelse i filmen..

Josefina sa...

Hur blev håret?
Du får lägga ut en bild ;)

Lasaaaaaaaange!!!!
Jag som är SÅÅÅ sugen på det idag!
Min favvo rätt ju! :O

Anonym sa...

Ahh.. den filmen är bra. Blev positivt överaskad när jag såg den :)

Anonym sa...

den är super duper bra