måndag 2 februari 2009

Måndag igen!

Jaha då var det ännu en gång måndag...
Telefonen ringde 7:55 imorse.. Jobbet..
De ville att jag skulle jobba för det var några sjuka.
Självklart så ställde jag upp, behöver ju timmarna.. Och pengarna ;)
Så det blev att plocka varor i några timmar,
men det är skönt det emellanåt oxå!!

Nu väntar jag på att kören ska börja 18:30,
orkar inte sitta här och glo mer idag....
Egentligen behöver jag städa,
men ibland så vill inte kroppen det som tankarna vill..

Imorrn är det brandutbildning på jobbet, ska bli intressant..
Det är ju som sagt ganska viktigt att veta saker
när det är en så stor arbetsplats..
Så jag längtar lite till jobbet måste jag erkänna..
Jag vet jag är konstig, men det är bara att acceptera ;)

Ha en fortsatt bra dag!!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

roligt för dig tjejen att du har jobb,och att du trivs så bra, de e allt , men nu har ja inte sett dig på ett tag här, hur blev frisyren ,