måndag 2 mars 2009

Måndag

Återigen måndag.
Snöblandat regn faller ner utanför fönstret.

Kom precis in efter en timma hos sjukgymnasten.
Gick bra idag och känner mig ganska avslappnad..
Igår hade vi inventering på jobbet så kl 05:00 ringde klockan.....
på en söndag....
Men men, det var ju självvalt och lönen på en
söndag är faktiskt helt ok!!

Jag vill tatuera mig igen.
S på jobbet ska göra det idag och jag vill oxå!!
Såå avundsjuk är jag just nu.
Vi har kören ikväll och då får jag se hur det blev för henne.
Längtar.. =)
Jag vill ha mitt namn tatuerat på vänster underarm..
Denna tycker jag om och har fastnat för.
Vill dock inte ha förlängningarna på båda n och det sista a,
blir för mycket med det, annars är det denna det lutar åt.



Vad tycker ni?
Skriv gärna en kommentar!!




Måste bara säga tack till min
lillasyster för hjälp med denna sida..

TACK!!!

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

jag tror den blir skitsnygg med den texten ja

Josefina sa...

Tack för din kommentar om mig på slutet ^.^

Ja jag tycker denna stilen är snygg!
Har använt mig av den mkt då jag gör hemsidan + bloggen å sånt. Jag skulle kunna korta av de förlängningarna i photoshop, så kan du ju se lite hur det Kan se ut ;)