måndag 23 februari 2009

Hänt något?


Hmmm.
Nu var det just detta med att skriva blogg,
jag är inte så bra på det som ni märkt.

Så vad har hänt den sista tiden..?
Har jobbat, tränat, sjungit upp med kören.
Jobbet har gått bra, men jag är så fruktansvärt trött,
sover massa men ändå trött.. Fattar inte vad det kan va...

Har haft en sån grym träningsvärk i magen efter några pass,
men tränat har jag gjort ändå =)
Tack och lov hade T oxå träningsvärk.. (skadeglädje nr:1)
Denna vecka ska de byta ut alla maskiner och
ändra om lite i gymet på Sirius, ska bli kul och se hur det blir!
Det är invigning på lördag, men ska redan gå och träna på torsdag,
de har stängt gymet imorrn och på onsdag, så nu blir det lite vila..

Igår sjöng vi med kören, gick bra faktiskt!
Fick hoppa in i sista sekund och ta ett litet soloparti på sista låten,
Tyvärr gick det inte så bra, men trots det fick jag ett
tack-sms av den ena körledaren.
Hon tackade för att jag ställde upp i sista sekund.
Något jag faktiskt blev glad över var att hon skrev att
jag har en mycket fin röst som jag ska vårda!
Tack R! Det värmde oerhört ditt sms!!


5 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja men de inlägg du gjorde i kören gick ju hur bra som helst
;))

Hemmet Är Min Borg sa...

ops snygg banner :)

Angelina sa...

Tack, men jag ska inte ta åt mig äran för det är Jojo som gjort den!
Tack kära syster!!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Josefina sa...

Du försvann igår, undrar lite om vad du tycker hittills med bakgrunden och bannern?

Kan gå så länge om inte annat, men kommer du på bättre bakgrund, eller bättre banner typ, så let me know sis.

Love ya!
*smack*