lördag 30 maj 2009

Ojdå...

Hmm, här var det inte igår jag var inne om man säger så..
Fick en liten pik av Sanna på jobbet idag att jag skriver för lite här,
hmmm förstår inte alls vad hon menar..
:O


Det var såå sjukt mycket på jobbet idag, är helt slut!
Är klassfotbollen i helgen, pingst och sol.
Så att alla kunder kommer på förmiddagen är egentligen inte så konstigt
men man kunde nästan tro att det kom oväntat..
Jaja, nog om det, trött är jag iallafall.

Har konstaterat att jag i stort sett bara jobbar helger.
Är väl ok kanske ni tycker, men det är faktiskt jobbigt ibland.
Just för att ALLA andra är lediga då.
"du bara jobbar jämt"..
Vet inte hur många gånger jag har hört dom orden sägas till mig.
Alltså, jag är ju faktiskt ledig på veckodagarna istället,
men eftersom ALLA jobbar då så är det ju ingen som märker att jag är ledig.

Är strålande sol idag så har legat en stund i trädgården och samlat på lite färg.

Nu ska jag ta och äta lite för min mage är hungrig!

1 kommentar:

Josefina sa...

Hur har det gått med "Carola Camp" föresten?? Hade vart så kul om du satsade.. Lite ones in a lifetime nästan ;)

Går man inte hela vägen så har man fått så mkt kul i bagaget, samt att man utvecklats lite mer än vart man stod innan, om inte annat.

*Kramiz*