söndag 31 maj 2009

Mors dag!





Idag alla mammor, är det er dag!!

Jag har åter igen jobbat och alla har köpt
blommor för att uppvakta sina mammor med..
Själv så har jag och syster köpt en blomma,
noblesse och ett kort till våran mamma.
Hon håller på att packa för fullt för att
såsmåningom flytta till nytt, så fick bli så denna gång.

Blir såå trött på tvättmaskinen i huset där jag bor..
Tänkte jag skulle tvätta arbetskläderna mellan passet idag och imorrn..
Kommer ner i tvättstugan efter en timma för att hänga upp tvätten..
Vad tror ni har hänt?
Jo, bara de understa plaggen är våta..
Tvättmedlet och sköljmedlet ligger i sörjan på botten.
Så det vara bara till att ringa hyresvärden så får han kolla på det.
Upp i lägenheten och handtvätta tills maskinen är hel igen..
Blir såå trött!!!!

Nä nu ska jag snart möta upp T för ett pace-pass på sirius,
Ska bli såå gött!!!

See yaa!

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

jag tackar än en gång för de fina jag fick till mors dag, jag blev verkligen glad odet värmde ni är goaste ungar som finns
kraaaaaam

Sanna sa...

Äntligen lite ny läsning! ;)
Vi ses på jobbet i veckan antar jag. Kramar

Josefina sa...

Så kul när man kan göra nån glad ;)
Man får en liten "kick" av att göra nån annan glad tycker jag

Kramiz