söndag 30 augusti 2009

Bror



Nu har dagen kommit då jag faktiskt vet att jag ska få träffa min bror.
Japp, du läste rätt, min bror!
Jag har nämligen en storebror som är tio år äldre än mig.
När min farfar dog för ett x antal år sedan så fick
jag och min syster veta att vi har en bror.
Kul och samtidigt frustrerande att inte fått veta innan,
men men alla gör vi misstag..

I alla fall, för att göra en kort saga kortare så tog jag kontakt med
Peter häromdagen och skrev att vi gärna vill träffa honom och
hans familj och frågade vilken helg/dag i höst som passade dom bäst.
Så nu är det klart att vi, jag, pappa och ev syster åker till dom 26-27 sep..
Det är ju snart och det är nervöst samtidigt som det faktiskt ska bli kul!



3 kommentarer:

Carl-Arne sa...

Det låter spännande Lycka till

Emma Nilsson sa...

Men OJJOJJJOJJ va spännande... :) Pirrigt också förstår jag! Håller tummarna! Kram kram

Hemmet Är Min Borg sa...

det kommer att bli jätteroligt för er att träffa dem
kraaaaaaam