måndag 22 mars 2010

Konserter


Helgen har varit fullspäckad! 
Fredagen började med jobb,
sen var det dags för genrep som varade ca fem timmar..
Lördagen började kl två med övning och följd av två konserter på raken.
Sova och upp igen för medverkan på gudstjänst,
sen iväg igen för att avverka sista konserten.

Alla tre konserterna var fullsatta, jätteroligt!!
Allt gick jättebra och jag tror att vi flesta är helnöjda med våra insatser.
Om inte annat så är jag det!!
Tänk er... jag är nöjd
=)

(nlt.se)
Visst har det varit en tuff helg,och lite trött är man allt,
men vad gör väl det när man gjort det man bäst tycker om!!!
Stort TACK till Rebecca, du är toppen!!!
Jättebra jobbat alla solister, kören, bandet och framförallt till publiken, 
hade inte ni kommit hade inte vi varit någon kör..
Längtar redan till nästa projekt.
Du kommer väl och lyssnar?!



4 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

det var en underbar kväll men mycket trevlig musik , och du sjunger som guuud ,
kraaam

Josefina sa...

Vilket bra foto det blev på dig ;)
Skönt att det gått bra

Pyyyysss på rej ;)

natalie sa...

Hej!
Ja det är det verkligen, bra pass och man förstår lätt. Har du testat på någon zumba lektion? Om inte så tycker jag att du ska göra det på helens dansskola. Det är drop in pass där måndagar och torsdagar kl halv 7 till halv 8. Kram!

Josefina sa...

Zumba?
Det där Zumba dans grejen på tvins eller vad det är, verkar kul ;))