fredag 2 april 2010

Påsk!


Då är vi framme vid påsk och tiden går lika fort som den alltid gjort..
Jobbat nio dagar i rad men idag har jag varit ledig. 

Dagen började med en genomgång av en
påsksång vi ska göra med kören på söndag,
det är jag och två tjejer till som ska göra en trio och vi har
inte sjungit ihop oss tidigare så vi ville och kände att vi
behövde sjunga ihop oss lite så vi gör samma pauser mm.
Sjunger man solo är det bara mig själv att hålla reda på, nu är vi tre.
Iaf så gick det bra och hoppas resten går bra på söndag =)
Sen har jag faktiskt gjort en lätt städning här hemma.
Det var helt klart behövligt då mitt hem kommit i sista hand alltför länge..
 Imorrn är det jobb igen, får se hur många som tänkt handla på självaste påskafton..


(bild från nätet)


Vill passa på att önska er en  
GLAD PÅSK

2 kommentarer:

Josefina sa...

Nähä? Jag trodde du tagit bilden ur din privata foto samling *hihi*

Skämt å sido.. Glad Påsk :))

Emma Nilsson sa...

GLAD PÅSK!
KRAM