tisdag 20 april 2010

Uppdatering "typ"


Har inte skrivit på ett tag..... igen....
Tid har funnits och lite till men har haft bloggtorka, ingen lust ja inte orkat helt enkelt..

Helgen 10-11 april var det hushållsmässa här i stan i den nya arenan. 
Kicki "Butiken Min" är med i ett projekt som heter: 
Bröllop och Romantik Läckö-Kinnekulle..
Det är några företag som gått ihop för att kunden lättare ska kunna planera sitt bröllop. 
De har det klassiska bröllopet men även  det medeltida och det ekologiska bröllopet.. 
Ett mycket bra koncept, tycker jag =)
Kicki ville iaf ha min hjälp att stå brudklädd i deras monter, 
dels hjälpa dela ut brochyrer sen även visa att "Butiken Min" 
säljer mer än bara modetyg och gardiner..

(nlt.se)

På måndagen var denna bild med i Nlt så det var såhär jag såg ut =)
Lite ensam kanske men enligt Bert Karlsson så skulle jag ha en 
skylt på mig där det stod att jag är "ledig" för hur skulle folk kunna veta det annars.. =) 
Hmm Bert är ju som han är men lite roligt var det!

Har egentligen inte hänt så mycket faktiskt, 
haft en hel del ledigt men det har varit mer än behövligt..

2 kommentarer:

Josefina sa...

Gamle Bertan :)
Så söt du är där!
Jag och Maria ska ju vara tärnor i sommar.. Dom gifter sig utomlands, men på själva bröllopsfesten i efterhand är vi med som tärnor.

Vi vill ha likadana röda klänningar... jättesvårt.. Tänkte ha nått band under bysten kanske.. hjälp??

Kram

Hemmet Är Min Borg sa...

ja ibland orkar man inte blogga ,så är det,men du är väldigt fin i brudkläder
kraaam