tisdag 7 september 2010

Mina 18 arbetsdagar är gjorde och idag är jag ledig och såå trött!! Känns konstigt att inte behöva gå till jobbet idag, men ändå riktigt skönt!

Annelie var här en sväng på fm och vi övade lite Elvis stämmor. Kände att det behövdes då vi inte riktigt var överens på övningen i söndags och eftersom konserterna är på fredag och lördag så var idag enda tiden vi kunde samtidigt.. Så nu är det bara att öva öva öva så allt sitter.
Igår startade kören upp oxå och det var efterlängtat till max från min sida. Känns bra att börja igen!

Innan jobbet igår var jag barnvakt åt N. Hon har varit sjuk i några dagar och var därför hemma från dagis. F skulle och väga lilleman så jag var hemma och såg till N. Hon var urmysig! Vi satt och tittade på barnkanalen. Hon satt i mitt knä och grejade med mitt hår typ hela tiden.. Underbar unge det där =)

Skulle in till M igår oxå men han satt i möte hela tiden jag försökte titta in så får gå in imorrn istället.. Får se hur det går.. Delar inte så mycket mer av det just nu då jag inte vågar hoppas på för mycket.. Meddelar mer senare..



GRATTIS till Carol på hennes födelsedag!

1 kommentar:

Carol sa...

hihi... tack så jättemycket. :D
hoppas att du mår bra. kramizar vännen.