fredag 3 september 2010

Skulle börjat 15 idag men igår blev det ändrat till 14 och imorse så blev det åter ändrat till 12.. Men vad gör det.. Sitter ju ändå och bara väntar in jobbet när jag börjar på eftermiddagen..
Lena Ranehag  från "det okända" var inne på jobbet idag.. Vad chockad man blir när man känner igen någon men ändå inte.. Ser henne på tv väldigt ofta så det känns som om man känner personen i fråga men hon har ju ingen som helst aning om vem jag är så det blir så konstigt..


Jobbat min 15:de dag i sträck och har endast tre dagar kvar innan jag får vara ledig.. Men det ska jag väl klara av..

1 kommentar:

Josefina sa...

Lite häftigt när det kommer in så där.. tv-profiler. Roger Pontare var på vårt Ica Maxi för inte länge sen.. lite annorlunda hehe
Idol Ola kom förresten in då jag satt i frisör stolen en gång, han sökte min frisör och ville ha tid inför sin spelning... ja ibland händer såna här situationer och det är lite kul faktiskt =))

Kramiz