fredag 1 oktober 2010

Skratt

Igår hade jag riktigt kul!!
Under en rast på jobbet så pratade en arbetskompis om att hon och hennes syster skulle till Skövde och träffa en barndomsvän till mig som var på besök hos sin farfar.. Jag bestämde mig att plötsligt hänga på och det var tur det för så mycket som jag skrattade då var länge sedan jag gjorde.. Tack tjejer för en riktigt bra kväll!!!

Fick samtal idag och flytten sker på tisdag!! Äntligen!!
Adressändring är gjord, nu är det bara elen som ska flyttas men det får bli på måndag.

Imorrn är det firmafest (jubileum) Hjertberg fyller nämligen 20år på måndag och då slår vi på stort!
På måndag får ni även se lite nya outfits i butiken, ska bli spännande med lite nytt faktiskt! =)

2 kommentarer:

Josefina sa...

Vad kul med lägenheten! Härligt! =)
Låter som det varit trevligt för övrigt också, kul å höra ;)

Kramiz

Hemmet Är Min Borg sa...

Vad roligt du fick ,härligt när det blir så
kraam