tisdag 19 oktober 2010

Funderingar

Det är så mycket jag vill skriva men jag är ändå helt blank i tankarna..  Konstigt att det kan vara blankt när huvudet är fullt med skit..

Hade ett missat samtal för ett tag sedan med ett följande meddelande i röstbrevlådan. De som ringt samtalet hade ingen aning om att de inte lagt på när jag inte hade möjlighet att svara. Jag lyssnade på meddelandet och jag blev inte alls glad, jag blev ledsen och besviken..  Hade varit bättre att radera direkt. Det rundar i huvudet på mig, jag borde inte känna som jag gör för folk pratar och det kommer dom alltid att göra, men det sårar mig att det pratas om mig på just det sättet. Kunde vara skönt om folk sa direkt till mig hur de känner och vad de tycker.. Jag vet att jag har mig själv att skylla i grunden men alla har rätt till ärlighet. Är jag så besvärlig och jobbig så säg det till mig så reder vi ut därifrån hur framtiden ska se ut.. Nu är jag bara ledsen för orden ni sa, Jag tycker om er jättemycket hur som helst, frågan är bara vad ni tycker egentligen om mig?!

6 kommentarer:

Josefina sa...

usch... ja är i samma sits.
Varför kan man inte bara va ärlig. Stör man sig på nått så säg så reder vi ut. Varför säga till andra å sen lägga på ett smiley face när dom ser MIG..

Sänder en kram!! <3

Carol sa...

Lidköping!!! (ja säger bara Lidköping)
folk på stan går omkring å säger att Åke är pappa till Xander, men de folk inte vet är att vid den tidpunkten som Xander blev till så var jag å åke värsta ovännerna å pratade inte ens med varandra.
De e klart att man blir ledsen.. men i denna stan så kan man tydligen inte räkna med att ens "vänner" ska vara ärliga mot oss.

tänker på dej å ger dej många kramar genom Internet nu. kram

Hemmet Är Min Borg sa...

Håller med dig Carol, Lidköping är väldigt pigga på prat, men jag har så svårt att tro att det finns nåt skit att säga om dig, grejen är det, att det finns STOR avundsjuka på folket oxå, du gör aldrig någon annan människa illa, så sträck på dig, nu, Kramiz

Josefina sa...

Ska man gå på vad folk pratar så går ja på droger, samt har legat med nästan alla.
För om jag känner nån som går eller gått på droger så MÅSTE ju Jag med göra det.
Sen satt folk på Aspendos å skröt om att dom legat med mig. Killar jag inte alls känner eller ens pratat med.

Ju mindre stad desto mindre att göra och intresset för andra blir dessvärre större. Det ÄR jobbigt, men kommer nog alltid vara så mer eller mindre. Klart det händer i större städer också, men man är oftast Mer koncentrerad på sitt egna än hur grannen fick råd med sin nya bil tex. För i lidköping gömmer ju sig follk bakom gardiner å analyserar.

Sänder över massa kram igen!
Du är den bästaste systern iallafall
Pözzzzz

Carol sa...

va gulliga ni är mot varandra! de känns skönt att läsa alla dessa kommentarer å få se på riktig vänskap!!
blir riktigt glad i kroppen. :)

Angelina: du är i en bra vänskapskrets.. de ser jag på alla dessa gulliga kommentarer.
Så sluta bry dej om vad folk snackar om... huvudsaken är att du å dina vänner vet om sanningen.

kramar om dej massor.

Ajje sa...

Tror inte det bara är i Lidköping, kommer där ifrån från början och bor nu mera i Skara.
Detta problem finns även här och säkert överallt.
Det är bara så att vissa människor kan inte vara ärliga och jag hoppas att det löser sig för dig,
Ta upp det med dom å ställ dom mot väggen, tror att du skulle må mycket bättre av detta.