måndag 23 maj 2011

Semester!!

Japp, just nu är jag ledig och på onsdag har jag semester en vecka. 
Ska upp till Umeå för att besöka en vän. 
Ska bli riktigt skönt att komma bort och slippa alla måsten här hemma. 
Hoppas bara luften håller sig ren så jag kommer iväg. 
Islands vulkanaska är på väg mot sverige men jag hoppas vinden vänder innan onsdag.

(bilden tagen från nätet)

Första gången jag flyger så mamma skjutsar ner mig till Landvetter och är med som lite stöd.
Är inte så nervös inför själva flygturen, men det som är jobbigt är hur jag ska checka in och allt som sker på flygplatsen innan planet går.. Jaja det löser sig väl bara man kommer dit..

Skriver säkert någongång under ledigheten, tar med mig datorn. 
Ha det gott alla så hörs vi snart igen!! 
Jag ska ha en alldeles jättebra semester =)

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Det kommer att gå jättebra detta ska du se,vad skönt för dig att komma iväg lite det behöver du nu,
pöss o kram

Josefina sa...

Askmolnen når svenska västkusten ikväll säger dom, så hoppas verkligen du kan resa som tänkt! *håller tummarna*

Ha en superskön semester också <3
kramiz