söndag 29 maj 2011

Ume

Nu har jag varit här uppe i några dagar och har det underbart gott!! 
Första semestern som jag faktiskt kan njuta och faktiskt slappna av.
Camilla och Maria är snälla mot mig och än så länge har vi tittat på film i massor, 
hälsat på underbara vänner, gått lite på stan, men mest av allt bara slappat och haft det gott! 

Jag är helt klart accepterad av alla tre katterna (känns helt ok). 
Hade nattgäst redan första natten =)


Nu har klockan passerat 24 och idag är det morsdag så passar på att säga 
GRATTIS på Morsdag till lilla mamma!


Återkommer...

2 kommentarer:

Josefina sa...

Härligt att det är bra uppe i Ume :)
Va söt! Kramizzzz

Hemmet Är Min Borg sa...

å vad skönt att du har det bra och bara är nu på din ledighet, och tusen tack för din hälsning till min dag <3 Puss o Kram