onsdag 8 juni 2011

Hemma

För en vecka sen, nästan exakt landade jag på Landvetter. 
Pappa och Alfons (pappas hund) var redan där för att hämta mig. TACK!!
Jag och Pappa åkte direkt till Ikea och där köpte jag lite smått och gott. 
Lunch innan vi begav oss hem, hade bara sovit 5 timmar 
så var riktigt trött, skulle ju köra hem oxå.
Väl hemma skulle jag upp med allt till lägenheten, 
vilket blev några vändor och eftersom jag bor på 4:de våning var jag lite svettig =)
Iväg och hämta katten hos mamma, handla, lämna tillbaka bilen. 
Landade i soffan och sen dags för jobb dagen efter.
Skulle bara jobba torsdag och fredag sen ledig fyra dagar, 
men blev lite ändringar så var bara ledig som igår. 
Bra pengar när man jobbar röda dagar så gjorde inte så mycket.


Även denna flygresa gick bra, tycker dock att det är lite segt att flyga, 
händer lixom inte så mycket =) 
Men helt klart värt det då man kommer fram till målet snabbare.

Jag haft det jättebra uppe i Holmsund hos familjen Stadin/Dahlberg. 
Jag har verkligen haft semester!!! 


TACK Camilla och Maria för er gästvänlighet! 
Jag kommer snart igen, mig blir ni inte av med i första taget ;)





4 kommentarer:

Stojan sa...

Hej, va skönt att komma iväg en vecka så där bara. Skulle ju inte vara dumt. Vart har du varit Angelina? Åh IKEA är ju för kul. I Love it!:)
/Stefan Andersson

Josefina sa...

Skönt att du haft det bra uppe i Ume :))
Får se när min första flygtur blir ;)
kramizzz

Camilla sa...

Vi hoppas verkligen att du snart är tillbaks, och att det den gången kanske kan få vara lite bättre väder. Får mitt sommarschema till helgen :)

KRAAAM!

Camilla, Maria
Kiara, Misan, Amigo
o
Mimmi =)

Hemmet Är Min Borg sa...

Ja vad roligt att du haft det bra där uppe ,det var du värd
Kraaam