onsdag 7 september 2011

offline

är precis vad jag varit det sista gällande bloggen..
Fick en liten "utskällning" av en vän att det nu var dags att uppdatera bloggen. 
Så här S, får du en liten uppdatering. =))

Bilen går som smort, jättenöjd!!
Parkering med eluttag är fixad.
Jag och en kompis har börjat titta på Harry Potter. 
Eftersom jag är lite efter och inte sett detta fenomen så tyckte han att det var på tiden.
Igår var 3.an i dvd;n och än så länge är filmerna helt ok.

Nu är det dags igen för Stenhammarkörens konserter!
22-23 okt är detta planerat så vill du ha biljetter säg till så kan jag fixa detta.
Fick förfrågan om ett duettsolo som känns helt ok, kul att bli tillfrågad. 
Det gör ju att man tror lite mer på sig själv som solist =)

2 kommentarer:

kol sa...

Haha nu blir jag glad. Men det vet du vännen att jag ger aldrig dig en utskällning ;) Många kan man blir förbannade på men dig är nog omöjligt att gå igång på..

Harry Potter är ju göra bra och glöm nu inte att prata ihop dig om en dag med alla andra A:n. Kram

Hemmet Är Min Borg sa...

gott att bilen går bra och att du är nöjd , jag ska självklart ha en biljett :) har noterat detta datumet , kom gärna hem någon dag oxå ;))
kraaam