tisdag 15 november 2011

Utmaning

Anki   Har utmanat mig i sin blogg och den tar jag!

1. När ingen ser eller hör mig... 
...Sjunger jag högt...
...Kastar saker när jag är arg...

2. Jag går aldrig hemifrån utan...  
...Mobilen, utan den känner jag mig otroligt naken..

3. Min blogg heter som den gör för att... 
...Ja, det är ju jag och jag skriver om mig och min vardag..

4. Om jag vågade skulle jag... 
...Öppna mig/lita på personer i min närhet...

5. Om tio år kommer jag att... 
...Förhoppningsvis ha ett stabilt förhållande med minst ett barn. 
Hålla på med musiken, den är mitt allt!

Nu utmanar jag dessa::
 

2 kommentarer:

Josefina sa...

Utmaningen är tagen ;)
Kryss å Kräm

Linnéa sa...

Haha, jaså du utmanar mig. ;p
Sv: Men vad kuligt! Tkr det låter som en bra idé att vänta till vår/sommar perioden. Kameran ligger lite på hyllan för tillfället om jag ska vara ärlig. Men vi väntar! ;D