tisdag 2 juni 2009

Ledig

Idag har jag varit LEDIG och det har varit en helt ok dag!
Eftersom det var en helg med mycket
på jobbet så har dagen varit skön!

Började med att sova ut, Gud var det var länge sen!!!
Sen gick jag iväg för att ha sjukgymnastik men hon var sjuk,
så det blev en stund på stan istället för att leta efter en
klänning till ett bröllop och studenten.
Inte det lättaste kan jag lova,
fan det finns ju inget när man är desperat!!!

Sen gick jag till min käre far för att se hur han mådde.
Han var inne på operation förra veckan.... igen!
Men de hade bara bränt några ådror för att försöka få bättre cirkulation i benet..
Jaja får se hur det hela slutar...





Vi spelade i alla fall Wii.. (golf)

Riktigt roligt spel!!

Vi spelade i fyra timmar men det kändes som en timma.
En omgång vann jag stort och det var inte populärt,
men det stannar mellan oss ;)


3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

härligt att du fått sova ut lite, hoppas de går bra med pappas ben, ja de kan jag tror att de är roligt spel tiden går hur fort som helst

Carl-Arne sa...

Ja wii är faktiskt roligt. Va det bowling du vann i?
Lite kul är det allt när man vinner.

Josefina sa...

Arne:
Står i inlägget vilket spel ;P Golf.

Siss:
Jag vann ju rätt bra jag med sist å det va inte poppis haha! Han började klaga på att nått var fel med hans kontroll å han fan ska klaga hahaha!
Vi bowlade ju å han sa att han drar ju åt vänster med den går åt höger, fast ja sa till honom att ja ser att han drar den lite åt höger trots allt.. Jag föreslog att vi byter kontroll så får han se att det inte är nån skillnad.. hahahaha så klart var det INGEN skillnad alls! *lol*