torsdag 10 september 2009

Idol

Hahahaha kan inte göra annat än att skratta!! Vilka nötter det finns eller..!?
Det bästa med IDOL är de första veckorna då de visar uttagningarna. Jag tycker verkligen synd om folk som kommer och tror att de är såå bra, men egentligen är de totalt tondöva. Oftast tror jag att det är familjen som uppmuntrar att söka till Idol, men varför kan man inte vara ärlig och säga som det är med en gång istället för att bli bortgjord och förödmjukad i tv.. Visst, vi hemma i tvsofforna får ju oss ett gott skratt så det är ju positivt för någon, men jag tycker ändå synd om dom och nästan så jag skäms åt dom..
Hade varit kul o söka men jag vill inte göra bort mig o höra att jag är kass så jag låter bli att söka. Jag får lita på de runt omkring mig och fortsätta sjunga på bröllop etc..

Nä nu ska jag sova för jag börjar jobbet 06.00

God natt!!

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

hahahaha vi syns imorgon tjejen och tar en fika
gonatt

Elin sa...

Fast skillnaden mellan dig och många som söker till idol är ju att du är tokbra :) Så jag tycker du ska söka så att jag känner "idol-angelina" ;)
Kram!

(just det ja, jag brukar titta in på din blogg ibland, kul!!)