måndag 26 oktober 2009

Dagen...



Var och tränade med en arbetskompis idag, var så skönt.
Visserligen var vi i gymet, men det var bra nog för oss =)
Jag kom på att jag ska försöka att ta mig i kragen att testa på spinning.
Spinning är något av det som jag alltid sagt att jag absolut inte ska prova på.
Det är så att jag HATAR att cykla. Jag går hellre två mil än o cyklar en.
Men sen är det så många som säger att cykling och spinning
är två skilda saker så jag får ta mig i kragen och gå på ett nybörjarpass..
Återkommer hur det var =)

Har idag läst två arbetskamraters bloggar att det är
nu bestämt att det ska vara stängt på julafton..
Lite besviken är jag allt, hade sett fram emot att få jobba.
Men jag är glad för alla de andra som faktiskt inte vill jobba på julafton.
Alla kan ju inte vara lika knäppa som jag ;P