måndag 5 oktober 2009

Fredag 2/10

Ikväll har jag varit hos min moster och

träffat henne och en gemensam vän till oss.

Det började med att jag först gick ut till Vinninga 1,2 mil, skön promenad.

När vi kom till Emma så hade hon dukat

fint så det var bara att invänta maten.



Färsk pasta och en kyckling*något* stod på matlistan ikväll.

Riktigt gott faktiskt, trots att Emma inte är såå bra i köket! ;P



Till efterätt vankades en äpplepaj som oxå blev riktigt god!



Denna nalle hänger i Emmas kök och det ser

lite groteskt ut, eller vad säger ni!? =)



Emellan alla dessa rätter så var jag oxå chaufför till Emmas

kille som var på personalfest inne istan.

Så det blev först en vända innan efterrätten och hämtade

hans gitarr så hans skulle slippa släpa på den i bussen.

Sen när jag kom tillbaka till Vinninga så ringde han igen så det var bara

att äta upp pajen och åka in igen och hämta honom för då ville han hem.

Sen åkte jag hem för att åka upp och jobba tidigt på lördag morgon..


3 kommentarer:

Electra 225 sa...

Hahahahaha,Nallen ser ut som Hagelin med Bamsekostym,Lika långa ben,,,

Hemmet Är Min Borg sa...

hahahaha ja du nanen det stämmer bra, mmm ni ser ut att ha ätit riktigt gott
kraaam

Stina sa...

Vad mysigt.:-) Kram