torsdag 15 oktober 2009

Lussebullar..


Årets första bullar är bakade!!

(bilden är tagen förra året)


Måste säga att jag har längtat efter att få baka
dessa goda bullar sen i början av sommaren.
Gjorde dock inte formen som en lussebulle
utan formen blev som en "vanlig" bulle..
Men oo så gott det är ändå! =)

Den rätta stämningen fanns tyvärr inte,
med ljusstakarna i fönstret,
julmusiken i högtalarna och snön utanför fönstret..
Men vad gör väl det, jag får glädjas med att det inte
långt kvar till den känslan kommer och jag åter
igen kan baka mina kända lussebullar
=)



4 kommentarer:

Electra 225 sa...

Meeen va gött,,Dom får du bjuda på en dag,,Ha de bäst tjejen kramiz

Hemmet Är Min Borg sa...

men va gott, dem du gör är ju så goda
mmm de får vi ta en dag här
kraaam

Hemmet Är Min Borg sa...

tack för dina goda bullar,dem är lika goda som alltid
kraaaam

Recept sa...

Yes, snart är det lussekattsbakning för mig också.

Här har du ett gott lussebullar recept som jag också har lagt upp på min blogg.