söndag 11 juli 2010

Mini för Louise

Mini möhippa för Louise!
Jag , Kicki och Carolina hämtade Louise på jobbet kl 12. 
Åkte hem till Louise så hon fick plocka med sig alla olika varianter av kläder. 
Vidare till Rymd för att tillbringa några timmar av värme, väntan, sminkning och fotografering. 
Riktigt trevligt måste jag säga och Louise var nöjd och vi andra oxå självklart =)
När klockan var ca 16.30 var vi klara och vi var riktigt hungriga 
och törstiga så vi gick förbi torngrillen och köpte sallad. 
Åkte hem till Carolina och käkade, drack lite vin, vattenmelon som efterrätt. 
Jag fick även hoppa lite studsmatta, vilket jag har velat göra en lång tid =)
Vi avslutade med en tur till båtgården för ett ev dopp,
men vattnet var svinkallt, enligt min mening och jag tror inte jag var ensam om att tycka det. 
En bekant till Carolina hade en vattenskoter som vi alla åkte med på i omgångar riktigt gött faktiskt.. Aldrig åkt förut men gör det gärna igen.. 


Nedan ser min mina val av bilder från dagen, ganska nöjd faktiskt!!


2 kommentarer:

Electra 225 sa...

Klart att du ska vara nöjd med bilderna,görbra...Kram på dig tjejen=)

Hemmet Är Min Borg sa...

vilka foto ,du är en skönhet ,det har jag alltid sagt
kram tjejen