fredag 23 juli 2010

Regn

Idag har det typ regnat hela dagen så jag har passat på att förbereda 
morgondagens vigselklädsel då det är Joel och Emmas tur att gifta sig.

Var på apoteket oxå och inhandlade Cerusol, öronvaxlösare. Jag har lock för mitt öra och hör absolut ingenting så jag hoppades att detta skulle hjälpa, men just nu känns det ingen skillnad.. Hmm får se hur det blir under natten.. Man blir ju så handikappad med bara ett öra.. 

Närmar mig slutet på semestern oxå, på måndag så börjar allvaret igen. Ska faktiskt bli skönt att komma in i vardagen igen, men visst kommer jag sakna att vara ledig och göra det man känner för utan att planera i förväg.. Men sommaren är inte slut än, först ska andra hälften av personalen ha semester och jag hoppas att de får lika bra väder som vi har haft!!

Inga kommentarer: