söndag 4 juli 2010

Semester

Imorrn börjar jag min semester enligt veckorna men har haft ledig 
helg så kan ju säga att jag startade semestern redan i fredags kl 11.00.
 Vad har jag gjort hittills då?
Jag och syster var hos pappa på fredagkvällen och grillade men även 
gjorde vi en omgång wiigolf och jag måste ju självklart säga att jag vann =)
Igår var det nog årets varmaste dag och jag trodde jag skulle dö i en pöl i trädgården..
Nä ok, kanske inte dö, men det kändes så just då..
 
Idag var vi några hemma hos Enestigs och käkade marängswish (?)
och såg min nyinköpta DVD "Alice i Underlandet"
Tyckte det var helt ok faktiskt, lite konstig men ändå ok..


Sen jag steg av jobbet i fredags har jag svårt att hitta ord.
Sitter och funderar jättelänge över sånt som jag faktiskt vet vad det heter.. 
 Idag har jag tex tappat och hittat tillbaka orden som "jysk" och "marängswish" 
Tog evigheter innan jag kom på orden.. 
Är det riktig semester eller är det jag som börjar bli ännu mer knäppare än vanligt..

Sen en annan sak som jag är lite orolig över faktiskt..
Det känns som om jag har sockerfall hela dagarna.. Yr, skakig, svag i kroppen..
Spelar ingen roll om jag äter och dricker bra så känner jag av det, speciellt efter maten..
Ska man inte känna så innan maten??
Har varit såhär en ganska lång period och har tänkt att det 
 kanske kan vara diabetes men jag har inga symptom på just diabetes.. 
Jaja kanske bara är att vänja sig eller så får jag ringa vårdcentralen som ändå inget gör...

Well well, jag återkommer mer om min semester..
Ha det gott alla därute i sommarens skönhet =)

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

tycker du ska ringa och ta ett litet prov, annars vet jag vad det kan vara , känner igen den symtomen
kraaam