onsdag 18 augusti 2010

Ny bostad!

Fick mail idag från AB Bostäder att jag fått en lägenhet jag tackat ja till. Har ju sökt ett bra tag efter en ny lägenhet så detta ska bli riktigt skönt! En 2:a på 53kvm, 4:de våning..  Flyttar in 1nov så nu är det bara att börja packa och rensa överallt! Det är riktigt kul att flytta och inreda!

Så de närmsta dagarna ska jag göra adressändring, skriva kontrakt, säga upp min lägenhet, ringa Telia.. Ska jobba 11 dagar i sträck oxå så får försöka att planera dagarna väl..

See Ya!!

5 kommentarer:

Carol sa...

STORT grattis till din önsnkade lägenhet.... kramar carol

Hemmet Är Min Borg sa...

GRATTIS igen, det kommer bli roligt att fixa och greja där sedan, samma för mig ,och din pappa oxå då ;)
kraaam

Emma Nilsson sa...

Grattis grattis! :) Vart går flytten?

zandra sa...

tack!! =)
och grattis till den nya lägenheten.. de är du värd!! kraam

Josefina sa...

Ett rejält grattis!!! =))
Ska bli spännande att se den sen! Lycka till med allt fix och packande nu.

KRAM BANAN