måndag 2 augusti 2010

Sång

Igår övade vi lite Elvis låtar i NLT´s lokaler. Det är så att jag och en tjej till ska köra bakom en kille som sjunger Elvis-låtar. Det är en memorialkonsert i höst med några olika "artister". Kan minst sagt säga att det var en intressant övning. Jag kunde knappt hälften av de 10 låtar vi ska köra, men nu är jag lite bättre insatt =) Kommer nog bli bra bara man känner sig lite mer säkrare.

Har försökt att peppa mig att ringa ett samtal till hon som ska spela på Louise och Chrilles bröllop nästa helg. Jag och telefoner går verkligen inte ihop, vare sig jag känner den på andra sidan eller inte.. Men nu är jag redo, nu måste jag ringa.... Hjälp!!
.......Hon svarade inte.....
Kommer väl ta lika lång tid att "våga" ringa.. Gaaah varför måste jag ha så svårt att prata i telefon....??!!!!

1 kommentar:

Josefina sa...

Usch ja har samma problem med telefoner *ångest* Går inte och man måste samla sig massa innan. fyy

Hoppas det går bra med Elvis!
Jag kan typ räääääätttt många låtar utantill hihi, suprised? *visslar*

Kramiz