onsdag 25 augusti 2010

.......

Denna vecka har det varit riktigt kul att jobba. Visst brukar det vara ok andra dagar oxå men alla har vi ju våra olika dagar.. Varför roligt just denna vecka då undrar säkert ni.. Jo vi har bytt ut vårt kassasystem så det är lite nytt i kassaprogrammet och idag får vi nya kortläsare.. Visst är det lite mer ansträngande med nya saker men oxå väldigt kul! Så idag längtar jag att få stämpla in!!




Sover gör jag mer än normalt.. 
Får jag inte sova minst 10 timmar är jag inte människa på hela dagen.. 
Om jag inte börjar jobba tidigt så kan jag sova upp till 12 timmar,
det är lite mer lagom och ändå längtar jag tills det är kväll och jag får sova igen.. 
Hur normalt är det då.. Jag kan ju inte sova bort dagarna.. 
Måste börja träna igen, måste börja packa, rensa, städa, tvätta, jobba, öva sång mm mm..
Känns ganska övermäktigt just nu men vad gör man, bara att bita i det sura äpplet och köra på..


2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja det där låter jobbigt, säg till när vi ska börja hämta lådor igen :)
så kommer jag
Kraam

Josefina sa...

haha när jag handlade hos er för några dagar sen så skulle jag dra ica kortet... jaha säger jag och glor som 17 på den nya apparaten.. Hon fick visa VART jag skulle dra, för jag såg ingen skarv för att dra kortet *hihi* Tokigt men kul ändå!

Kramiz