måndag 1 november 2010

Advent och jul

Hemkommen från kören i missionkyrkan. Gick igenom två "nya" låtar, gick bra trots att hälften var där! Jag och Sanna har varsitt solo på låtarna, kul! Dock är mitt lite högt på tonerna men det löser sig =)

Varje år är det en adventskör i missionskyrkan och så även i år. Vill gärna vara med men det blir svårt att flytta på alla arbetspass som höstens sånguppdrag har att erbjuda.. hmm får se hur jag ska göra..

Fick reda på att vi på Hjertbegs har STÄNGT på julafton! Hade sett fram emot att få jobba julafton, samtidigt så tycker jag att det är bra av chefen att ha stängt.. Har ni missat köpa något så vad gör väl det... Då får ni väl vara utan det för vi ska fira jul! =)

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

hahaha då kan du komma tidigt på Julafton tjejen, kan inte vara roligt att jobba en sån dag :(
kraam