tisdag 10 februari 2009

Ännu en ny dag!

Visst är jag bra på att skriva blogg =)
Jag uppdaterar såå ofta, håller ni inte med.. ;)

Ja vad ska vi säga idag då..
Har varit hos ögonläkaren/ortoptisten igen,
fick med mig ett provpar glasögon med prisma på ena
glaset för att se om det kan hjälpa mig..
Ska ha glasögonen när jag känner att jag är trött.
Nu undrar ni säkert varför jag håller på
och springer på ögonmottagningen..
Jo, det är så här att jag skelar med höger öga när jag är trött
och jag vill få ordning på det, därför så testar vi lite olika saker för
operation är inte ett alternativ då min skelning är inte såå mycket..
Jag hoppas bara att det kommer bli
lättare för mig för jag blir galen..
Jag hatar det!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Angelina ja det kommer nog att hjälpa dig att bli av med spänningsvärken du får ibland..Ha det bäst kramiz..

Hemmet Är Min Borg sa...

jag hoppas du snart bli av med den huvudvärk som du har i mellanåt,jag tror de har med detta att göra
håller tummen för de iallafall
kram

Hemmet Är Min Borg sa...

måste oxå säga att du har fin uppläggning på din text, det blir roligare o läsa då

Josefina sa...

Ja tycker det är kul att du me har blogg nu ;P

Man är lite seg i starten ibland, men man kan även blogga via mobilen, men bild + text. Man går in på e-post i sin mobil å adressen man skickar inlägget till sen, väljer man i inställningarna här på datorn genom att gå till "inställningar - E-post" och fylla i "Mail-to-blogger-adress"

Om du vill ha hjälp nån gång med tex att fixa en banner (där titeln är) så bara att säga till.

KRAM