fredag 13 februari 2009

Fan, vad tråkigt allt måste vara....
Dag efter dag går, man jobbar, sover, tränar,
jobbar, sover, tränar, äter och sover lite till..
Vad går allt ut på egentligen??

Idag har jag jobbat, plockat godis hela dan.
Det har ju sin charm det oxå, men jag måste bara säga...:
Vad folk trycker i sig godis!!
Jag tillhör dom, tyvärr, men vad ska man göra när godis är så gott..?

Imorrn ska jag iväg och träna igen på förmiddagen,
4:de denna veckan.
Känns bra faktiskt när man tränar, känner sig piggare och nyttigare.
Man behöver inte tveka att äta den extra kakan
eller vad det nu må vara,
det är lättare att unna sig något extra lite då och då.. =)

Nä nu ska jag titta på "let´s dance",
får se vem som åker ut denna gång...

2 kommentarer:

Electra 225 sa...

Kram på dig Tjejen..

Josefina sa...

Vem hejar du på?
Morgan har imponerat mig mest, så han blev en tidig favorit i tävlingen ;)

Leila brukar va bra me