måndag 15 juni 2009

I väntans tid!





Jag väntar och väntar på ett sms från posten
att min telefon ska komma..
Hoppas att sms:et kommer typ idag för nu är jag otålig.
Spyr på min telefon jag har för den är sååå irriterande!!!!!

Igår var jag ledig och det var faktiskt skönt!
Började dagen med gudstjänst i stadsparken, såå varmt!!
Sen fick jag middag hos "familjen", Tack!
Kom hem runt 17 och då var det soffan som gällde.

Nu är jag snart på språng till jobbet för en heldag,
hoppas bara att jag kan hämta ut mitt paket innan jag börjar,
visserligen är det ju inte långt att gå eftersom
posten är under samma tak ;P


2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

vad roligt med en ny mobil,hoppas den kommer till dig idag "spännande "
jobba lugnt tjejen
kraaaam

Josefina sa...

Det blev rosa för dig me förstår jag?
Jag har fått mkt positiva kommentarer om min rosa.. den är läcker ;P