onsdag 24 juni 2009

Sommar

Nu är sommaren verkligen här!
31 grader har det varit idag,
så kan säga att det har varit varmt!!

Igår, idag och imorrn är jag ledig så har kunnat
njuta av solen till allra högsta grad.
Känner dock att jag är tung i huvudet, kan det vara solsting kanske...
Men vad gör väl det...
Är det lika fint imorrn så blir det att lägga sig
under solen igen för att bygga på solbrännan.

Var en sväng hos min käre far idag oxå.
Vi spelade Wii och gissa vem som vann.... =)

Har hittat mig en ny hobby på Facebook..



Farm Town.. riktigt kul faktiskt!
Du odlar olika saker som tex: potatis, druvor, jordgubbar mm mm
Sen ska du skörda och så nytt,
hjälpa dina grannar och tjäna massa pengar som du kan skörda mer för.
Djur finns oxå att köpa, träd, blommor mm.

Har fastnat i detta spel, men det är det värt för kul är det!!
Testa du oxå, du kommer att fastna jag lovar =)



1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

hahahah va du är rolig ,ja får nog testa detta nån gång jag oxå,
ja du vilket väder vi har ,perfekt att flytta i sån väder,ta det lugnt i solen, du är redan en liten pepparkaka ;))
kraaaaaamis