måndag 24 maj 2010

Bröllop mm

I helgen var jag på årets första bröllop. eller ja.... jag var på vigseln.
Kände inte brudparet dock,  men jag var "inhyrd" att sjunga.
En avdelningschefs son var det nämligen som skulle gifta sig.
Det är något visst med bröllop tycker jag.
Det är fint, alla är glada och rummet är fullt av kärlek!
Allt gick hyfsat bra och alla var nöjda, så då är jag oxå nöjd.
=)
Önskar brudparet all lycka i framtiden!!

(lånad från nätet)

 
Efter vigseln bar det av till missionskyrkan där det 
stundades konfirmation med nattvardsgudstjänst.
Jag och tre till hjälptes åt med sången och även det gick bra.
Hem till pappa för att lämna tillbaka bilen som jag lånat över dagen!
Blev fika och sen hem för att sova och upp igen 
för att sjunga på konfirmationshögtid kl 11 och 13.
Även detta gick bra men helt slut när jag kom 
hem så jag sov tyvärr bort hela söndagen.
Idag har jag jobbat istället för Henke men fick gå hem lite tidigare pga migrän. 
Sovit och vilat bort migränen och har precis kommit in från min promenad.
Gick till råda, gick elljusspåret, hälsade på Ingrid på kyrkogården och sen hem. 
Blev ca 11,5km, såå skönt!!!




Inga kommentarer: