onsdag 5 maj 2010

Gårdagen sånginsats


Vi kom till arenan lagom att få oss lite mat. 
Årets kock 2010 var "numret" innan mig och Sanna. 
Han pratade lite om sin karriär innan han fick titeln årets kock. 
Han fick även ett bord serverat med ostron, skinkstek och lite tillbehör. 
Han tipsade om att steka i stekpåse, dels för att slippa 
diska den stora klumpiga långpannan och för att få bra 
smak på steken och dessutom en god sås av skyn som blir i påsen..
Sen visade han hur man öppnade ostron.

Kaffe stod på schemat och nu var det dags 
för mig och Sanna att kliva på "scenen".
Vi sjöng: 

Flashdance-What a feeling
Som stormen
Up where we belong

Är jättenöjd över vårat framträdande, 
stämmor satt där de skulle och vi var otroligt samstämda.
(Emellanåt kunde jag inte ens urskilja min egna röst..)

Blev en bra kväll och stämningen var helt klar på topp!

Tack Sanna, detta måste vi göra om =)



1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

vad roligt att allt gick bra
kramiz