torsdag 13 maj 2010

KristiHimmelfärd (?)

Torsdag idag och röd dag.

Imorse gjorde jag iordning en form med lasange. 
Hade nötfärs i kylen så ville göra något istället för att slänga den, så onödigt.. 

Sen bar det iväg mot en lugn dag (trodde jag) i delin.. 
Fick hoppa in tidigare för det var full rulle. 
Det var en störtskön tjej från scan som hälsade på. Hon ville se hur vi jobbade osv. 
Hon tog även kunder och det var en såå stor hjälp.. 
Passade på att handla lite efter jobbet och fick då frågan av arbetsledaren i 
kassan att vara i delin imorrn igen istället för i kassan. 
Eftersom jag är desperat av tider så sa jag ja. 
Så imorrn har jag inte bara bytt station utan även tid!!

Bakat kärleksmums ikväll och de blev helt ok. 
Brukar misslyckas med glasyren men tror att jag fick till det idag  
=)

1 kommentar:

Josefina sa...

ååh lasange!!
min älsklingsrätt :)) Hoppas du åt för mig me.
Jag kommer hem inför midsommar förresten, vill fira "hemma" och gärna grilla också. Oavsett om vi får grilla ute och äta inne så vill ja grilla :)

Kramiz