torsdag 27 maj 2010

Torsdag

Varit ledig i två dagar så nu är det dags igen för lite jobb. 
Känns skönt att komma iväg och göra något vettigt faktiskt.
Det är så lätt att fastna i att vara ledig och ju mer ledigt man har 
desto jobbigare är det att ta sig i kragen och gå iväg till jobbet även om man trivs..

Fick häromdagen två "nya" bröllopsinbjudningar, alltid lika kul!! 
Den ena visste jag redan om men den andra var en överraskning..
Har redan klarat av ett bröllop i år så nu är det bara fyra kvar..
=)



Bakat fantomenkakor idag för första gången. 
Har länge tänkt att jag ska ge mig på dom för jag tycker dom är så goda.
Sen hittade jag receptet här: 
 
Mmmm gottgottigottgott


 
 

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

mmmm dem är säkert jättegoda, det brukar va gott det som du bakar :))
kram