fredag 26 november 2010

/)(%&/¤/)%=

Lite smått irriterad just nu!!!!!!!
Telia krångar, HELA tiden, de skyller ifrån sig, kopplar vidare mig till avdelningar jag inte ska till osv och sen kan dom med att skicka räkningar på en tjänst som jag ännu inte har för allt krångel.. Gaaaahh
Igår när jag kom hem hade säkringen gått på kylen, så det var bara att trycka upp den så sattes kylen på igen, jättebra tyckte jag.. Idag när jag kom hem från jobbet och skulle öppna kylen är den VARM.. Osten var nästan smält... usch.. Fredag kl 17 då alla slutat jobba, jippi!!! Inte riktigt min dag idag!

På söndag är det 1:a advent. Det firar jag med att starta dagen med körsång i missionskyrkan. Jag älskar 1:a advent!Träning med jobbet står på schemat oxå och jag avslutar ev dagen med att gå över till Maria L för lite adventsmys =)


By the way..... Jag har hittat min soffa.  Finns på EM och heter HAAG..





6 kommentarer:

Josefina sa...

Välkommen till irriterade klubben *hihi*
Sånt proppskåp hade ja i förra lgh, den som var en ombyggd källarlokal. Gick strömmen så drog man upp en spak, enkelt och snabbt =P Väldigt bra!

Kramiz

Angelina sa...

Ja så länge det verkligen funkar är det bra.. kylen är ju helt paj så får vänta till måndag och handla..

Carol sa...

men gumman... du bor hos AB bostäder.. dom har jour dygnet runt så dom kan nog fixa kylen i möra tror jag.... de gjorde dom hos oss i alla fall.... men vilken otursdag du har haft..inte skoj..... men vi tänker på dej.. <3

kramizar Carol

Anonym sa...

Stackare. Det låter som du behöver lite adventsmys på söndag!! Jag ska i alla fall till kyrkan och lyssna på er på förmiddagen.
Kram

Christian Jensen sa...

Hej Angelina!

Mitt namn är Christian Jensen och jag jobbar på Telia Kundservice. Jag vill börja med att beklaga de problem du tycks ha upplevt. Om du återkommer till mig via länken nedan så skall jag kika närmare på ditt ärende. Ha en fortsatt trevlig vinter!

http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Med vänlig hälsning
Christian Jensen, Telia Kundservice

zandra sa...

samma soffa som vi har=)