söndag 7 november 2010

Sång och mera sång..

.
Var med idag på gudstjänsten i missionskyrkan och hjälpte till med sången.
"Nya Kören" i missionskyrkan har nu lite uppehåll, adventskören ska istället öva och de som vill vara med där istället får ju sina körövningar ändå =)
Sen har jag saknat Con Brio´s julkonserter så jag funderar starkt på att hänga på där i höst..
Idag är det övning igen med stenhammarkören men tyvärr får de klara sig utan både mig och Sanna för vi ska hålla ställningarna på jobbet istället..
På lördag är det dags för Liam-Xanders dop och jag får äran att sjunga. Måste bara försöka få tag i kantorn där så vi kan gå igenom låtarna.

Som sagt så händer det endel men samtidigt tycker jag om sången och den har en stor plats i mitt liv, det gillas starkt =)

1 kommentar:

Carol sa...

Du ä bara helt jävla bäst... att ställa upp så för mej.. de e guld värt!!!!!!! love you gumman.

/Carol