söndag 14 november 2010

Disträ.....kanske?

Förstår inte vad som händer med mig.
Jag har aldrig aldrig någonsin glömt/tappat bort något.. Men allt händer just nu.. Mitt paraply har jag förlagt och även min älskade sjal/halsduk.. Så irriterande när jag alltid och fortfarande är ett kontrollfreak och ändå tappar bort saker..
Sen är inte jag den som brukar snubbla eller så men idag på väg till kyrkan ramlar jag handlöst ner på marken.. Förstår inte alls hur detta fall gick till..!!??

Igår hade vi julfest med jobbet, var riktigt skoj. Jag var dock nykter för morgonen idag skulle bli tidig. Det bjöds på glögg och pepparkakor när vi entrade bygdegården. Det följdes av en tipspromenad och sedan var det julbord. Känns lite tidigt men ack så gott =) Kvällen bjöds på spex och mycket skratt!! Dansade några låtar sen var det dags för mig att åka. Fick med mig M till stan och det slutade med att vi satt och tjötade i bilen dryga i timmen, trevligt! Tack M för att du är den du är. Gillar dig skarpt =)

Tyvärr blev inte dopet av igår, både bäbis och mamman blev sjuka, men det blir fler tillfällen. Huvudsaken är att de blir friska =)

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Du kan ha för mycket om dig, som gör att du blir snurrig, du måste dra i handbromsen lite nu tycker jag
Kram

Carol sa...

hejsan gumman... De e klart att dopet blir av.... men jag vet inte riktigt när än... innan jul hoppas jag...han börjat växa ur klänningen...

Josefina sa...

Kroppen tappar sina sinnen och allt om det blitt för mkt, det vet jag av erfarenhet. Du borde se till att varva ner emellanåt så inte du också går in i väggen, för då ligger du där ett tag sen.

Ta hand om dig nu
Kramiz