fredag 26 februari 2010

Körslaget!!

Snart är det dags för "körslaget" och
turen har kommit till lilla Lidköping.
Linda Sundblad ska leda kören från Lidköping.
Helgen 5, 6 och 7 mars är det auditions som gäller..
Vore riktigt kul att gå på audition, även om man inte kommer vidare..
=)
Många har kommenterat på jobbet att vi ska söka så 
vi blir nog några stycken som åker tillsammans..

 
(bild tagen från nätet)

Om man aldrig försöker så kan man heller inte få något..
Så Sanna, Sara och Therese......
NU KÖR VI!!!!!

4 kommentarer:

Emma Nilsson sa...

Jaaaa ,gör det! :) Håller alla TVÅ tummar jag har... ;)

Kram kram

Josefina sa...

men VAAAAA??????
ursäkta språket men fan va kul!!!!!
Jag bor ju inte här längre, men gud, sök sök sök sök sök sök sök sök

Linn Ivarsson sa...

Jag läste om det där!! har velat det här jättelänge osså vips har det hänt ;)

jag tänkte söka.. sketabra erfarenhet för en så som jag.. läser musik ;) vem vet då kanske an ser dig dr då!!

Anonym sa...

jag vill oxå vara med!!!! Gud va kul=)