lördag 6 februari 2010

Lördag

Idag har jag jobbat och imorse när jag skulle tvätta håret så var vattnet ISkallt... Inget varmvatten!!! För helvete vad nu då?? Jag måste tvätta håret för det är ingen, absolut ingen som vill se mig med fett hår i kassan på ICA!! Visserligen skulle jag nog vara ganska omtalad men inget jag vill vara känd för =)
Börjar väta håret men vattnet är så kallt att håret nästan fryser.. Biter ihop och lägger i shampoo, sköljer fort som bara den men mitt huvud blir totalt totalt totalt IS så jag får avsluta och hoppas på att shampoot är ursköljt.. Tog säkert 10 min för huvudet att få tillbaka normal temperatur...
På jobbet kommer en gubbe fram och frågar om det är jag som bor på V.lundsg.? Han frågade om jag hade haft kallt eller varmt vatten i morse.. KALLT sa jag då och han förklarade att den var ett rör som var trasigt! Ok det förklarar ju saken att jag nästan höll på att dö i duschen =)

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

men fyyy så hemskt, hoppas dem har fixat det röret nu då,
kram