lördag 27 februari 2010

Villa - Edsbyn!!

Ok, idag har jag nog gjort något av det häftigaste jag gjort i mitt liv!!
Eller häftigaste kanske är att ta i lite för mycket,
men riktigt mäktigt var det!

Igår blev Jag och Sanna (och en tjej till, men hon sa nej)
tillfrågade om vi ville sjunga nationalsången på Villa-matchen idag.
Visst sa vi utan egentligen veta vad vi gett oss in i. 
De skulle kolla upp först om det fanns tillgång till ljud och så 
innan allt fastställs ATT vi faktiskt ska sjunga..
Idag vid 13-tiden var det klart att allt fanns med ljud och mickar 
så nu skulle bara en tid bestämmas då vi skulle testa ljudet. 
Eftersom jag skulle jobba till 16.30 (vi skulle sjunga 16.45) 
fick jag korta av min tid. Tack A för hjälpen!!

16.40 blev vi fotograferade av NLT, sen var det dags!
Publiksiffran var 3201 personer!!!
Fatta!!!!! 3201.......
mäktigt att sjunga för så många människor!!!

Jag och Sanna var så taggade och det lät faktiskt
bra och vi var synkade, helt underbart!

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

hoppas du är med i nlt igen :) ja det måste vart riktigt häftigt att sjunga för så många
Kraaam

Josefina sa...

Häftigt ja :))
Sen är dom ju så igång och heja klackiga redan också, så kan va extra häftigt kan jag tänka :))

Puss å kram