måndag 22 februari 2010

Skottat!

Ok denna dagen har jag väntat på.. =)
Natten mellan fredag och lördag kom det sjukt mycket snö.
I fredag var jag ute i Vinninga för min syster är här på besök.
Jag tog med bilen in till stan för att sedan åka ut med den på lördag
efter jobbet, men som sagt, snö var det mycket och framförallt
på bakgården.. Har hoppats på att hyresvärden ska
komma och skotta så jag kommer ut med bilen. 
Igår åkte han utanför och kollade hur det såg ut så jag tänkte
att då gör han det senare på dagen, men icke då...
Ett tag tänkte jag gå ut själv och skotta med det är en ganska lång 
infart och en parkering för fem bilar så jag la ned det projektet..

Så precis nu så sker detta utanför mitt fönster...

 

Gissa om jag blir glad.. 
Ja, jag vet, en småsak men nu kan jag släppa att bilen måste tillbaka 
och bara njuta av att det faktiskt är massa snö ute som jag faktiskt 
ÄLSKAR!!!!!

3 kommentarer:

zandra sa...

Den är redan me=) Riktigt bra låt!!

Josefina sa...

Yaaaaaaaaay :))

Puss

Hemmet Är Min Borg sa...

kors i taket ,dem skottar
kram