lördag 20 februari 2010

Snö!!

Yes! Ännu mera snö!

Imorse när jag skulle gå till jobbet, kl var 7,15..
Inte så mycket som var plogat så det tog
ett tag att ta sig till jobbet kan jag säga! 
På gångvägarna var det snö upp till vaden/knät så
ett rejält motionspass fick jag mig idag, härligt!

Tanken idag var att åka ut till Vinninga,
till mamma och syster som har kommit till stan.. 
Men när jag kommer hem så är det fullt av snö på bakgården,
där bilen är parkerad.. 1 meter snö och då tar jag ändå inte i..
Så det blir tyvärr att stanna hemma!


(Grannens bilar, 2st)

                            (Husets bilar, 3st)                             

(Staketet ca 1m som ska skilja vår och grannens tomt..)

 
(Gatan utanför)

Alla korten är tagna från min lägenhet på andra våning, 
så det ser kanske mindre ut än vad det är =)



1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja detta är ju inte sant , med all denna snö men du gillar de, :) men hoppas vi får en riktigt vår och sommar efter det här :)
Kraaaam