onsdag 10 februari 2010

Stenhammarkören goes Hollywood

Nu mina vänner är det dags att boka in i kalendern!

20 mars 2010 kl. 17.00
              20 mars 2010 kl. 20.00       eller
21 mars 2010 kl. 18.00

Det är dags för konserter med Stenhammarkören med temat
Filmmusik!


Rebecca Malmborg är vår körledare, flera solister ur kören, 
Mikael Dalemo mfl står för det instrumentala,  
detta kommer bli kanonbra!!


Plats: Stenhammarkyrkan, Lidköping
Pris: 130 kr, barn upp till 12 år gratis (men biljett krävs även för barn)

Förköp
Fram till 11 mars kan biljetter beställas av mig eller någon annan ur kören.
Efter det så finns biljetter att köpa på pressbyrån!




4 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

jag kommer självklart
Kram

kotte70 sa...

Jag Katinka och Evelina kommer. Jag vill köpa 2 vuxna och ett barn av dig då. Säg till när biljetterna kommer så får du pengar av mig. Kram från din extramamma Annelie

kotte70 sa...

Ska du sjunga solo gumman? kram

Electra 225 sa...

Kram på dig tjejen...Alla hjärtans dag idag=)